Sposób załatwiania spraw |
Przedszkole Samorządowe w Ślęzie przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, opieki nad dziećmi, kadr, finansów i inne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ PRZEDSZKOLE SAMORZĄDOWE W ŚLĘZIE:
2. SPRAWY ADMINISTRACYJNE:
3. SPRAWY KADROWE:
4. SPRAWOZDAWCZOŚĆ:
5. ARCHIWUM:
6. FINANSE PRZEDSZKOLA:
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW:
2. Skargi i wnioski przyjmowane są codziennie w godzinach pracy sekretariatu przedszkola. Dyrektor przedszkola lub jego zastępca przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach od 9:00 do 15:00
Skargi i wnioski muszą zawierać: imię i nazwisko (nazwę) wnoszącego, adres wnoszącego Uwaga: Skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania. § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002.5.46) 3. Odpłatność za przedszkole:
4. Bieżące informacje o dziecku:
5. Konsultacje indywidualne dla rodziców:
SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW: Sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie, sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.
Ze względu na bezpieczeństwo dzieci przedszkole nie przyjmuje jako wiarygodne zgłoszeń dotyczących bardzo ważnych spraw związanych z dzieckiem oraz wydawania dziecka do domu przekazywanych drogą telefoniczną, lub za pomocą przekazu e-mail. Liczba odwiedzin: 5888 Osoba, która wytworzyła informację: Anna Kaszczuk Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kaszczuk Osoba, która opublikowała informację: Anna Kaszczuk Data wytworzenia informacji: 2012-12-05 12:56:24 Data udostępnienia informacji: 2012-12-05 13:59:08 Data ostatniej modyfikacji: 2022-11-22 21:58:39 Dziennik zmian |